Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

PŁATNOŚCI

Jak mogę dokupić żetony?

Aby dokupić żetony zarejestruj się na zajęcia poprzez rejestrację żetonową tak, jak robiłeś to do tej pory. Podczas rejestracji pojawi się informacja o naliczonej płatności (240,00 PLN za każde 30 żetonów), którą należy opłacić przelewem nie później niż do końca czwartego tygodnia zajęć dydaktycznych semestru. Dane niezbędne do wykonania przelewu znajdziesz w swoim USOSwebie w zakładce →„dla studentów” →„płatności”.

Kiedy i jak opłacić żetony?

Wpłatę wyślij przelewem nie później niż do końca czwartego tygodnia zajęć dydaktycznych semestru. Późniejsza wpłata dodatkowo opóźnia proces księgowania. Dane niezbędne do wykonania przelewu znajdziesz w swoim USOSwebie →„dla studentów” →„płatności”.

Co się stanie, jeśli nie zapłacę w terminie?

Płatności za żetony i za zajęcia monitorowane są na bieżąco. Brak wpłaty w podanym terminie może skutkować niewpuszczeniem studenta na zajęcia WF, niezaliczeniem semestru oraz naliczeniem odsetek. Nie wpisujemy ocen do systemu Usos studentowi, który zalega z płatnością.

Studenci, którzy w danym semestrze dokonali wpłaty, ale wciąż zalegają z płatnością za żetony z poprzednich semestrów, nie mogą otrzymać zaliczenia. Po uregulowaniu zaległych zobowiązań ich ocena może zostać zmieniona.

Ile kosztują zajęcia płatne?

Wysokość opłat oraz sposób ich dokonywania określane są bezpośrednio przez jednostkę prowadzącą zajęcia. Informacje o płatnościach znajdziesz w sylabusach poszczególnych zajęć.

Zapisując się na zajęcia prowadzone przez AZS pamiętaj także o konieczności wyrobienia legitymacji członkowskiej (opłata jednorazowa).

Jeśli wybrałeś zajęcia płatne, a nie miałeś żetonów, musisz dokonać opłaty zarówno za żetony (240,00 PLN) jak i bezpośrednio za zajęcia, na które się zarejestrowałeś. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest dokonanie opłat.

Gdzie mogę zobaczyć status mojej wpłaty?

Status wpłaty zobaczysz po zalogowaniu na swoje konto w USOSwebie →„dla studentów” →„płatności”.

Dlaczego moja wpłata jeszcze nie dotarła?

Proces księgowania płatności oraz migracje danych mogą łącznie potrwać nawet kilka dni.

Student sam może monitorować status wpłaty po zalogowaniu na swoje konto w USOSwebie →„dla studentów” →„płatności”.