Dla pracowników

UWAGA! NOWY ADRES sportowy.uniwersytet@uw.edu.pl

II tura rejestracji

Zgłoszenia będą przyjmowane mailowo od 25 września punktualnie od godziny 8.00. W drugiej turze możemy zapisać Państwa także na drugie zajęcia, inne zasady zapisów pozostają bez zmian. Wykaz grup, w których są wolne miejsca znajduje się poniżej. Serdecznie zapraszamy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GRAFIK ZAJĘĆ I HARMONOGRAM ZAPISÓW

KLIKNIJ ABY POBRAĆ

W semestrze zimowym proponujemy Państwu ponad 600 miejsc w 30 grupach zajęciowych.
S
erdecznie zapraszamy!

KRÓTKI OPIS ZAJĘĆ

AQUA FITNESS

Bezpieczny trening oparty na specjalnych elementach wykorzystujących opór wody, w kontakcie z podłożem i w zawieszeniu. Wymagana jest podstawowa umiejętność pływania – zajęcia prowadzone są na głębokim basenie.

BADMINTON

Ćwiczenie zdolności motorycznych oraz nauka elementów technicznych i taktycznych wykorzystywanych podczas gry. Zapraszamy początkujących i zaawansowanych amatorów gry w badmintona. Konieczne jest posiadanie własnej rakiety.

GIMNASTYKA W WODZIE

Trening ogólnorozwojowy w wodzie oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych. Kształtuje poprawną postawę, rozwija siłę i wytrzymałość.

GIMNASTYKA

trening ogólnorozwojowy oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych. Kształtuje poprawną postawę, rozwija siłę i wytrzymałość.

GRY ZESPOŁOWE

Nauka i doskonalenie techniki w zakresie najbardziej popularnych gier zespołowych.  Rodzaj ćwiczeń na zajęciach będzie uzależniony od umiejętności i potrzeb grupy.

JOGA Z ELEMENTAMI PILATESU

Trening łączący w sobie izometryczne napięcie mięśni z ich rozciąganiem, zwiększający ruchomość w stawach i likwidujący przykurcze mięśniowe.

LATINO BODY SHAPE

Zajęcia kształtujące sylwetkę poprzez ćwiczenia wzmacniające oraz poprawiające koordynację i czucie całego ciała. Jest to trening wzmacniająco-taneczny, wykorzystujący ciężar własnego ciała, lekki sprzęt oraz muzykę latino.

SAMOOBRONA

Najprostsze i najbardziej efektywne techniki obrony i ataku. Nauka i doskonalenie umiejętności bezpiecznego padania i stosowania technik judo w pozycji stojącej i parterowej oraz zastosowanie technik w walce sportowej i samoobronie.

SIŁOWNIA

Zajęcia kształtujące sylwetkę poprzez zastosowanie różnych metod treningowych z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu. Ćwiczenia i obciążenie dostosowane są do możliwości i potrzeb uczestników zajęć.

TANIEC JAZZOWY (PODSTAWOWY)

Zajęcia dla osób początkujących, składają się z części technicznej (nauka kroków, poruszanie się w przestrzeni, ćwiczenia koordynacyjne) oraz nauki choreografii tańca jazzowego i jego odmian.

TENIS STOŁOWY

Nauka i doskonalenie podstawowych umiejętności w tenisie stołowym. Zajęcia rozwijają koordynację ruchową, orientację przestrzenną i szybkość reakcji. Zapraszamy początkujących i zaawansowanych amatorów tenisa stołowego.

WSPINACZKA

Nauka bezpiecznego wspinania na sztucznej ścianie. Zapoznanie z podstawami techniki i metodami asekuracji. Zajęcia rozwijają sprawność fizyczną (siła, gibkość, rozciągnięcie, wytrzymałość, wyczucie równowagi), dostosowane są do potrzeb i umiejętności uczestników

ZAJĘCIA SENSORYCZNE

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach usprawniających aparat ruchu z elementami pobudzenia sensorycznego. Kształtują siłę i wytrzymałość mięśniową, prawidłową postawę ciała oraz reakcję organizmu na bodźce poprzez zmysł dotyku, równowagi i czucia ciała w przestrzeni.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach rozciągających i wzmacniających kręgosłup oraz poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych.