Dla pracowników

  sportowy.uniwersytet@uw.edu.pl

UWAGA!
Zgodnie z Zarządzeniem Rektora UW wszystkie zajęcia sportowe dla pracowników zostały odwołane do dn. 14 kwietnia.

OFERTA I HARMONOGRAM ZAPISÓW SEM. LETNIKLIKNIJ ABY POBRAĆ

 

 

GRAFIK ZAJĘĆ W SESJI – KLIKNIJ ABY POBRAĆ

KRÓTKI OPIS ZAJĘĆ

AQUA FITNESS

Bezpieczny trening z zastosowaniem pasów wypornościowych, oparty na specjalnych elementach wykorzystujących opór wody, w kontakcie z podłożem i w zawieszeniu. Wymagana jest podstawowa umiejętność pływania – zajęcia prowadzone są na głębokim basenie.

BADMINTON NAUKA

Dla osób, które rozpoczynają przygodę z badmintonem. Nauka umiejętności badmintonowych: technicznych i taktycznych (uderzeń, poruszania się po boisku, ustawień w grach podwójnych) oraz podnoszenie sprawności fizycznej. Konieczne jest posiadanie własnej rakiety.

BADMINTON KONTYNUACJA

Dla osób, które odbyły min. semestralne szkolenie. Zajęcia mają na celu doskonalenie posiadanych już badmintonowych umiejętności technicznych i taktycznych oraz podnoszenie sprawności fizycznej i przygotowanie do udziału w rywalizacji sportowej. Konieczne jest posiadanie własnej rakiety.

CROSS TRAINING

Zajęcia ogólnorozwojowe o charakterze siłowym i wytrzymałościowym oparte na ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała lub obciążeń zewnętrznych. Rodzaj i intensywność ćwiczeń są dopasowane do indywidualnych możliwości.

GIMNASTYKA W WODZIE

Trening ogólnorozwojowy w wodzie oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe. Wykorzystuje opór wody w kontakcie z podłożem i w zawieszeniu. Zajęcia prowadzone są w formie treningu wytrzymałościowego, siłowego lub interwałowego, również z wykorzystaniem przyborów, np.: skrzydełka oporujące, deski, makarony, dyski, piłki.

GIMNASTYKA

Trening ogólnorozwojowy przy muzyce oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych. Kształtuje poprawną postawę, rozwija siłę i wytrzymałość.

JOGA Z ELEMENTAMI PILATESU

Trening łączący w sobie izometryczne napięcie mięśni z ich rozciąganiem, zwiększający ruchomość w stawach i likwidujący przykurcze mięśniowe. Zajęcia prowadzone są przy muzyce również z wykorzystaniem przyborów np. pasów do jogi, klocków, mat.

LATINO BODY SHAPE

Trening wzmacniająco-taneczny wykorzystujący ciężar własnego ciała, z udziałem lekkiego sprzętu oraz muzyki latino. Kształtuje sylwetkę poprzez ćwiczenia wzmacniające oraz poprawiające koordynację i czucie całego ciała.

PILATES

Trening oparty na zestawie ćwiczeń kompleksowo wzmacniających ciało, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kształtowanie mięśni odpowiadających za stabilizację kręgosłupa. Ćwiczenia wykonywane są na macie z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz przyborów. Trening prowadzony jest przy spokojnej muzyce.

SAMOOBRONA

Najprostsze i najbardziej efektywne techniki obrony i ataku. Nauka i doskonalenie umiejętności bezpiecznego padania i stosowania technik judo w pozycji stojącej i parterowej oraz zastosowanie technik w walce sportowej i samoobronie.

SIATKÓWKA

Nauka i doskonalenie techniki w zakresie odbić, zagrywki, plasu i ataku. Zapoznanie z taktyką indywidualną i zespołową. Kształtowanie sprawności fizycznej ogólnej i specjalistycznej z uwzględnieniem specyfiki gry.

SIŁOWNIA

Zajęcia kształtujące sylwetkę poprzez zastosowanie różnych metod treningowych z wykorzystaniem specjalistycznego i nowoczesnego sprzętu. Ćwiczenia i obciążenie dostosowane są do możliwości i potrzeb uczestników zajęć.

TENIS STOŁOWY

Nauka i doskonalenie podstawowych umiejętności w tenisie stołowym. Zajęcia rozwijają koordynację ruchową, orientację przestrzenną i szybkość reakcji. Zapraszamy początkujących i zaawansowanych amatorów tenisa stołowego.

WSPINACZKA

Nauka bezpiecznego wspinania na sztucznej ścianie. Zapoznanie z podstawami techniki i metodami asekuracji. Zajęcia rozwijają sprawność fizyczną (siła, gibkość, rozciągnięcie, wytrzymałość, wyczucie równowagi), dostosowane są do potrzeb i umiejętności uczestników

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach rozciągających i wzmacniających kręgosłup oraz poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP STS – stabilizacyjny trening sensoryczny

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach rozciągających i wzmacniających kręgosłup oraz poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych i sensorycznych, opartych na ćwiczeniach usprawniających aparat ruchu z elementami pobudzenia sensorycznego. Kształtują siłę i wytrzymałość mięśniową, prawidłową postawę ciała oraz reakcję organizmu na bodźce poprzez zmysł dotyku, równowagi i czucia ciała w przestrzeni.

KLAUZULA INFORMACYJNA – KLIKNIJ ABY POBRAĆ