Dla pracowników

  sportowy.uniwersytet@uw.edu.pl

UWAGA! Zmiany w grupach

zajęcia rozpoczną się w poniedziałek 26 października. Zmiany następują jedynie w poniższych grupach:
 
GIMNASTYKA, BUW poniedziałek godz. 16.45 – zmiana trybu na ONLINE
JOGA z el. pilatesu, BUW poniedziałek godz. 8.00 – zostaje zlikwidowana
ZDROWY KRĘGOSŁUP, BUW czwartek godz. 16.00 – zostaje zlikwidowana
JOGA WUM piątek 16.30 – zmiana trybu na ONLINE
 
Pozostałe grupy rusząją w trybie stacjonarnym, bez zmian. 
 
Bardzo proszę o przesyłanie informacji (najlepiej do piątku) w sprawie przepisania do innej grupy lub rezygnacji z zajęć, dotyczy to szczególnie osób zapisanych do powyższych grup ale nie tylko. Gdyby ktoś z Państwa wolał brać udział w zajęciach online – jest taka możliwość, proszę tylko o informację. 

KORONAWIRUS

działamy zgodnie z aktualnymi wytycznymi: Zarządzenie nr 234 Rektora UW z dn. 20 października 2020 r. oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 16 października 2020 r. (Dz.U. 2020 poz. 1829) a także Zarządzenie nr 4 Dyrektora SWFiS z dnia 20 października 2020 r. w sprawie dopuszczenia organizacji zajęć na obiektach sportowych. 

Rejestracja na zajęcia jest równoznaczna z potwierdzeniem, że uczestnik ma pełną świadomość występującego aktualnie ryzyka związanego z zakażeniem koronawirusem i bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność oraz że obowiązuje się do przestrzegania obowiązujących zasad sanitarno-epidemiologicznych i poinformuje organizatora zajęć w przypadku zakażenia wirusem. 

Zajęcia online

Proponujemy Państwu dwie grupy zajęć odbywających się zdalnie poprzez platformę Google Meet:

GIMNASTYKA, poniedziałek godz. 16.45, mgr Małgorzata Tomczak (m.tomczak@uw.edu.pl)
JOGA, piątek 16.30, mgr Weronika Grzesiak (wgrzesiak@uw.edu.pl)

15 minut przed każdymi zajęciami zostanie do Państwa wysłany link, który umożliwi połączenie się z prowadzącym i uczestnictwo w zajęciach.

II TURA ZAPISÓW

zgłoszenia przyjmujemy punktualnie 12 października od godz. 8.00
mailowo na adres sportowy.uniwersytet@uw.edu.pl

ZASADY ZAPISÓW

ZAJĘCIA DOSTĘPNE W DRUGIEJ TURZE

OPISY ZAJĘĆ

AQUA FITNESS*

Bezpieczny trening oparty na specjalnych elementach wykorzystujących opór wody, w kontakcie z podłożem i w zawieszeniu. Wymagana jest podstawowa umiejętność pływania – zajęcia prowadzone są na głębokim basenie.

BADMINTON

Ćwiczenie zdolności motorycznych oraz nauka elementów technicznych i taktycznych wykorzystywanych podczas gry. Zapraszamy początkujących i zaawansowanych amatorów gry w badmintona. Konieczne jest posiadanie własnej rakiety.

GIMN. W WODZIE

Trening ogólnorozwojowy w wodzie oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych. Kształtuje poprawną postawę, rozwija siłę i wytrzymałość.

GIMNASTYKA

trening ogólnorozwojowy oparty na ćwiczeniach wzmacniających poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych. Kształtuje poprawną postawę, rozwija siłę i wytrzymałość.

JOGA Z EL. PILATESU

Trening łączący w sobie izometryczne napięcie mięśni z ich rozciąganiem, zwiększający ruchomość w stawach i likwidujący przykurcze mięśniowe.

LATINO BODY SHAPE

Zajęcia kształtujące sylwetkę poprzez ćwiczenia wzmacniające oraz poprawiające koordynację i czucie całego ciała. Jest to trening wzmacniająco-taneczny, wykorzystujący ciężar własnego ciała, lekki sprzęt oraz muzykę latino.

SAMOOBRONA

Najprostsze i najbardziej efektywne techniki obrony i ataku. Nauka i doskonalenie umiejętności bezpiecznego padania i stosowania technik judo w pozycji stojącej i parterowej oraz zastosowanie technik w walce sportowej i samoobronie.

SIŁOWNIA

Zajęcia kształtujące sylwetkę poprzez zastosowanie różnych metod treningowych z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu. Ćwiczenia i obciążenie dostosowane są do możliwości i potrzeb uczestników zajęć.

TANIEC JAZZOWY PODST.

Zajęcia dla osób początkujących, składają się z części technicznej (nauka kroków, poruszanie się w przestrzeni, ćwiczenia koordynacyjne) oraz nauki choreografii tańca jazzowego i jego odmian.

TENIS STOŁOWY

Nauka i doskonalenie podstawowych umiejętności w tenisie stołowym. Zajęcia rozwijają koordynację ruchową, orientację przestrzenną i szybkość reakcji. Zapraszamy początkujących i zaawansowanych amatorów tenisa stołowego.

WSPINACZKA

Nauka bezpiecznego wspinania na sztucznej ścianie. Zapoznanie z podstawami techniki i metodami asekuracji. Zajęcia rozwijają sprawność fizyczną (siła, gibkość, rozciągnięcie, wytrzymałość, wyczucie równowagi), dostosowane są do potrzeb i umiejętności uczestników

ZDROWY KRĘGOSŁUP STS – ZAJ. SENSORYCZNE

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach usprawniających aparat ruchu z elementami pobudzenia sensorycznego. Kształtują siłę i wytrzymałość mięśniową, prawidłową postawę ciała oraz reakcję organizmu na bodźce poprzez zmysł dotyku, równowagi i czucia ciała w przestrzeni.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia ogólnorozwojowe przy muzyce oparte na ćwiczeniach rozciągających i wzmacniających kręgosłup oraz poszczególne partie mięśniowe z elementami ćwiczeń korekcyjnych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych