Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

SKŁADANIE WNIOSKÓW

KOMUNIKAT BIURA SPRAW SOCJALNYCH

1. PRACOWNICY

Pracownicy zobowiązani są do złożenia wniosku o dofinansowanie w dniach 1–15 października w formie elektronicznej przy pomocy DocSense (ds.uw.edu.pl). Zwracamy uwagę, że w celu zalogowania się do DocSense spoza sieci UW (tj. z komputera, który nie jest podłączony do sieci UW kablem w budynku UW lub bezprzewodowo do sieci Eduroam Uczelni) wymagane jest zainstalowanie na komputerze oprogramowania VPN UW dostępnego na stronie https://it.uw.edu.pl/pl/uslugi/UslugiInternetVPN/

Po zalogowaniu się do DocSense z menu po lewej stronie należy wybrać „Utwórz dokument” i z listy, która pojawi się na ekranie wybrać „wniosek o dofinansowanie zajęć sportowych SWFiS”.

Należy wypełnić wszystkie pola w formularzu. Wygląd wniosku można sprawdzić korzystając z zakładki „Podgląd wydruku”. W dowolnym momencie można przerwać wypełnianie wniosku, zapamiętując go jako „Wersję roboczą” (przycisk „Zapisz wersję roboczą”), i wrócić do wypełniania później – będzie dostępny w zakładce „Robocze”.

Po zakończeniu wypełniania wniosku, w celu przekazania go do rozpatrzenia przez Biuro Spraw Socjalnych, należy kliknąć w „Zapisz i zakończ edycję”. To kliknięcie jest tożsame z podpisaniem wniosku i jego przekazaniem do właściwej osoby w BSSoc.

Po podpisaniu (kliknięciu w przycisk „Zapisz i zakończ edycję”), dokument znajdzie się w zakładce „Wszystkie” – tam też można go obejrzeć i sprawdzać, czy został odebrany lub odrzucony przez Biuro Spraw Socjalnych. (Informacja o reakcji na zgłoszenie znajduje się na liście dokumentów w kolumnie „Status akceptacji” – pełna informacja znajduje się w szczegółach dokumentu w sekcji „Akceptacja”).

2. EMERYCI I RENCIŚCI

Emeryci i renciści zobowiązani są do złożenia wniosku o dofinansowanie w dniach 1–15 października w formie papierowej.

Wnioski w formie papierowej można składać:
– za pośrednictwem Kancelarii UW
– przesyłając pocztą na adres:  Uniwersytet Warszawski – Biuro Spraw Socjalnych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
– bezpośrednio w Biurze Spraw Socjalnych w godzinach 10:00-14:00

Wnioski powinny wpłynąć do Biura Spraw Socjalnych w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2024 r.